torsdag 23 februari 2012

1999 tal part 2/5









9 kommentarer:

Anonym sa...

tha real deal.. vart satt första rik:en?

Anonym sa...

Jag fattar inte varför ensam körde så många hörn på tunnlar haha

Anonym sa...

Bryggargården ser det ut som..

Anonym sa...

första satt på bryggargården

Anonym sa...

Första rik:en satt nog på bryggargården ner mot svartån innan dom gjorde om så att man inte kan måla där längre..

Anonym sa...

kyrkan eller mosken eller vad det ar uppe vid oxbacken

Oldschool Graff sa...

3 - 1 till bryggis

Oldschool Graff sa...

Jag fattar inte varför ensam körde så många hörn på tunnlar haha

Syns ju bäst där.. inne i tunneln är det bara sånna som oss som tittar ;)

Anonym sa...

haha vet att när jag började 96 så "vågade" jag bara måla längst ut om man fick knas så man kunde springa undan. Sen efter några år ca 99 så målade jag mitt i bara för att man visste aldrig varifrån ev. snut kommer i från haha minnen.. tror nog de flesta färskingarna faktiskt målade hörnen på tunnlarna på 90-talet sen i början av 00-talet var de många som målade snygga hörn pieces som b la murdr/afd kung mind/iak