lördag 21 januari 2012

Papperskorgen

61 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med till 100 procent, don't fight paint insted.

Jag hatar folk som bråkar med varandra över graffiti.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Pkc, ska ni starta krig? Mot vilka sa du? neston och kcfu? Isåfall säg de till rätt personer isåfall, hjälper inte att säga det till mig/oss då dessa inte är jag.


Men börja med att cykla utanför Tillbergas skyllt, så kan vi fäktas med en burk eller 2 om de är så, (ps, jag snyter äldre snorkråkor än vad ni är gamla) /R

Anonym sa...

Hahaha the war starts now! Mot en snubbe som knappt gör en målning i veckan hahahaaha!!

Anonym sa...

Skrev fel på min förra komentar... Ska vara månaden, inte veckan...

Anonym sa...

Rund det var inte menat till dig,vi skrev det i den här senaste updaten,så att det där benranglet neston förhoppningvis ser det här.

Jag håller dock med kommentarer över,blir inte mycket drag här inte mot den där lilla flickan, så Rund ta inte till dig nånting, Visst att jag såg en fuck Pkc sign på en piece på godsen,men vem fan bryr sig, du är en gammal räv vad jag förstått så dig respekterar jag (plus att jag diggar det du kör).

Men det där vraket neston stör jag mig på,Men men,Fullt ös!!


/Rhok

Anonym sa...

hahahaha P K C. M O T H A F U C K I N. C L I C K ! goodluck guuyzzzz! gangztaa styyyle

Anonym sa...

Rhok, de där får du respekt för.
/R

ne(L) sa...

hahaha ..... ja vad ska man säga? era jävla biltemamålningar är ju så jävla snygga då. Ni är sämst i hela stan PKC.

Yoghie sa...

Rund är sjuk på att utväcklas å går det i denna takt så kommer de bli galet kul å se vad som kommer här näst :) diggar de du gör å meeeeera vill ja se ;)

Anonym sa...

vem fan är ens neston och vilka fan är pkc? å sluta skriv på löjlig gangster wannabe slang snälla

torsten83 sa...

kära jistanes så dagens ungdomar kan bete sig! ut med er och förstör andras egendomar istället för att tjafsa över internet.

Anonym sa...

Läste jag fel eller skrev du (PKC) att Rund hade skrivit Fuck Pkc, men väljer att inte bry dig bara för att han är gammal räv? Missuppfattade jag? Eller är beef och beef två olika saker?

Oldschool Graff sa...

8 meddelande med arga ord raderade.. Skriv något meningsfullt..
Tack..

Oldschool Graff sa...

Raderade även meddelandet som startade det hela, verkar gått fram nu..

Anonym sa...

Rund den som sätter färg på fasaden.
Mer vill vi se hörru :)

Anonym sa...

Pkc är stans sämsta Jävla crew ett gäng 16 åriga wannabe gangsters . Springer runt å skvätter lite färg här å var med keffa Jävla biltema burkar å gammal kackig rollfärg . Fattar inte ens att ni att ni yttrar er. Å vad jag minns så hatar rund pkc lika mycket som mig om han på nåt konstigt vis inte ändrat uppfattning om "stans sämsta Jävla crew" Fyfan vad ni suger. Neston

Anonym sa...

du är inte bättre själv ne(L) för att vara helt ärlig, skogsmålare.

Anonym sa...

Neston, jag måste fan erkänna att jag är sämre än PKC!

POP

Anonym sa...

Och hur ser dina pieces ut så benrangel?
Jag har inte sagt att jag är bra,absolut inte..
MEN JAG BRYR MIG INTE DET MINSTA LILLA!! Jag målar inte för någon annan än mig själv,Man får ingen respekt i den här stan,antingen blir folk rövslickade eller Hatade,vi ÄR hatade,det vet jag. Men då har vi lyckats!! Hellre ökänd än okänd,som du är.. Dina pieces ser ut som nåt som jag knåpa ihop när jag var 12,Och vi har en hel del folk i den här stan som tycker vi är sköna grabbar,Alla som hatar oss (inklusive dig) kan dra sig i arslet. Men bra att vi får ta så mycket energi från alla,det glädjer mig.
Och nu kommer folk säkert skriva "vadå? Öööh,vill ni inte att folk ska tycka ni är bra eller?" - ärligt talat så bryr jag mig inte,Tycker folk att vi är keffa? Okej fine for me, Tycker dom vi är bra? Nice.. inte så märkvärdigt.

Men det du borde göra är att slänga din biltema burkar,gå och gör nåt som du är liiiite bättre på,och då menar jag inte musiken,för den suger du på också,men nåt annat..

Och ärligt talat lägg ner nu mannen,haha du är över 20 år,tuffing? Nej..

/RhoK

Anonym sa...

Haha neston målar den luffaren fortfarande? Större bänke är svårt att hitta haha!

Mgaister Oldbrind sa...

Hahahaha...! Ja, fy fan... Varför vill många graffitimålare hävda sig genom att skriva kommentarer som håller samma låga nivå som deras självförtroende?

Jag ska försöka ordna DM i graffiti i sommar men jag har ingen aning om hur den ska utformas. Kan någon hjälpa mig? Tänkte köra Gryta-mästerskapet i abstrakt konst samtidigt men det hoppar jag över, för det fanns ingen som ville döma...

Seriöst? Varför skriva pinsamma kommentarer på en blogg när ni är ledsna på varann? Tror det blir lika svårt att vinna den tävlingen då de enda domarna är deltagarna själva. Det blir ju lite fel eftersom de som grälar troligen inte kommer döma till någon annans fördel? Kan det bli mer partiskt?

Sluta blogga som små fjortistjejer och gå ut och måla istället!

Anonym sa...

hoppas alla förstår nu att ne(L) inte är NEIL utan neston.... //V

Anonym sa...

Jag bor i västerås och undrar om de är samma mamma till alla klottrare i tillberga? aldrig hört talas om dessa graff-namn som nämnts här. Alla verkar vara så tuffa i den byn. Måla i nån skog och visa respekt och lämna väggarna rena i västrås till västeråsare

Anonym sa...

hoppas alla förstår att NE(L) inte är neil....

Anonym sa...

Sen är det ganska roligt att långben har sett vissa av oss ett antal gånger,men inte ens sagt nåt? Hahahaha..

Anonym sa...

NestoN.. Du verkar vara rätt arg på oss? DU och JAG kan träffas och då kan du gärna få berätta varför du stampar oss på tårna. Du bestämmer,Du vet vart du hittar mig /Rhok

Anonym sa...

FÖRORTSKLOTTRARE ÄR VI ALLIHOPA

Ni spitta mitt shit jag spitta erat så de funkar, målar enbart för de är kul å inget annat, och snälla visa en målning som är snyggare än MINA helt ärligt? :D HAHA , RHis kasnke lagt en snygg piz på nåt av alla tiotusen ställen han slaskat på men resten av hans å alla andras vafan är de? :D HAHAHA / nu får de räcka / NELOVES

Anonym sa...

Big up till dig med,vem du nu än är..
/Rhok

Anonym sa...

Hahaha,den där kommentaren fick mig att börja skratta på riktigt :)
Thats True!! /Rhok

Anonym sa...

Och en grej till.. neston du säger att vi är ett gäng 16 åringar? Du har fel, vi har två stycken som är över tjugo som reppar PKC (dom är dock inte så aktiva) men det är iallafall WAL & ONEK!! och dom är ju äldre än dig tillochmed,så ta reda på fakta innan du skriver nåt eller håll bara käften.. tack!
/party like a RHOOOK star!

Anonym sa...

16, 20, 25 va fan spelar det för roll när ni beter er som 7 åringar i ett klassrum där lärarn tröttnat o gått ut o rökt,, seriöst, lägg ner skiten. Detta är ju patetiskt.

Dont fight, paint insted, det budskapet gick inte riktigt fram eller??
/Rund

Anonym sa...

Är inte du den där nollan med hatten?
Du beter fan som en liten snorunge..
/Onek

Anonym sa...

Ja,jag tycker också att det ska vara så,men när folk börjar böla över en målning och fucka mitt crewnamn så måste jag köra samma mynt tillbaks,right? Och neston nämnde att DU hatar oss lika mycket som han,och då vill jag veta varför? Vad har VI gjort DIG? Jag kan inte komma på nåt..
/Rhok

Anonym sa...

Ni raderar många kommentarer men inte dessa 12årings saker som rhok(?) och alla andra pkc internetspelare skriver?

Måste få säga att ni är fjantar hela bunten ni bor i tillberga så ta bara ett snack man mot man ist för att grina på nätet era smartskallar.


TA INTE BORT DENNA KOMMENTAR DÅ ALLT ÄR FAKTA OCH INGET ÄR ILLA MENAT.

Big up till rund som kör på

Anonym sa...

träsk, lägg ner nu, förstår du inte att hela västerås skrattar åt ditt beteende? Tror du inte att folk vet att det är du som kommenterar under olika alias?

Ne, varför bryr du dig ens, du målar bätte och framförallt mer orginellt än hela pkc tillsammans, du är en liga över dom helt enkelt.

den ENDA som reppat pkc utanför tillberga är rhis, så han är den enda som har rätt att uttala sig här, eftersom detta handlar om västerås och inte om någon jävla by som kryllar av fames.

Mgaister Oldbrind sa...

Jag fattar inte vad ni tror att ni får ut av det här? Jag har varken hört talas om Neston eller Rhok så sluta skriva utvecklingsstörda kommentarer till varandra här! Neston: Du skriver som en fjortis samtidigt som du säger att alla i PKC är 16 år? Du borde nästan se upp till dem. Rhok: Vem fan bryr sig?? Du påstår att du inte gör det men jag tror inte att du har lyckats lura någon.

Ska ni ha en beef så gör det rätt! Ut och måla! Måla så mycket ni kan och det spelar ingen roll om det är lagliga eller olagliga spots, bara det är nya ställen. Att spitta varandra är ungefär lika tufft som att skriva elaka kommentarer till varandra här, så undvik gärna det.

Rund är den som gör det enda rätta. Han skiter i att försvara sig här och drar ut och målar istället. Helt rätt!

Oldschool Graff sa...

Beror på dagsformen.. kommer man in och det är 30 meddelanden var av 20 innehåller "fuck you bög" så orkar man inte ta ställning, allt åker i papperskorgen..

Oldschool Graff sa...

Nu har jag rensat upp lite i Rund tråden då inte mycket hade med hans målningar att göra, typ 8 inlägg av 45 eller så..

Har även skapat en papperskorg för de som gillar sånt.. här kan ni fortsätta er diskussion om PKC vs KCFU eller vad det nu handlar om..

Men glöm inte..

Det bästa sättet att bli av med sin fiende är att göra honom till sin vän.

Anonym sa...

orka

Anonym sa...

Ärligt talat så lägger jag min röst på Pkc!
Men som rund säger : "dont fight,paint insted"!

26 januari 2012 20:16

Anonym sa...

Antingen så är det där självpropps,eller så är du vän med NE,så hela den där kommentaren tar jag inte ens åt mig för,Och vadå? Tror inte du att JAG vet att folk vet att Träsk och Rhok är samma? Jisses..
Och vadå bara rhis? Onek still represent Pkc,så lägg dig inte i..
Och jag skulle uppskatta om du inte är anonym :)
/Träsk "Rhok" från PKCZ n AGC CREW !!

Anonym sa...

Nej Onek, nollan med hatten är förmodligen mig du syftar på / rund

Anonym sa...

Att han säger hatar tar inte jag ställning till, men det där med fuck pkc grejen på godset kommer av den enkla anledningen att jag fått 2 piecer spittade av pkc på saker jag inte fått en bra bild pga mörker, och dagen efter man masat sig ut från stan för att fota så har det setat en ny pkc bredvid och resten bara spittad med tags, där av kom fuck pkc på målningen efter där ute, inget annat från min,sida och inget personligt till dig rhok då du troligtvis inte ens vet om de ?
/R

Anonym sa...

Nej rund,Onek syftar mycket väl på "Ne",då alla vet att han är hattmannen!
Och en vit prince i käften och en stjärtig approach till allt och alla!

Anonym sa...

Okej då vet jag hur det ligger till,Nej jag visste inte om det där..
Har knappt vart vid godset på senaste (sist så vart det knas med en dryg hundpatrull),så även om jag bor nära så får det där vara mitt "Summer Jam Ställe",men okej då vet jag iallafall,No Hard Feelings!
/RhoK

Anonym sa...

Oneks stil reppar pkc... Och vem fan är onek?? Har snart målat i 15 år och aldrig hörtalas om onek!, är det av en anledning att han inte kört utanför tillberga, precis som resten av pkc ( förutom rhis "tydligen?!") eller beror det på att han inte kört något alls??
Ni borde sluta mäta kuk nu... Det börjar bara bli pinsamt för er alla, då det enda ni gör nu är att snackar skit om varann och tror att den som har störst crew och kan skriva flest olika tags som ingår i crewet Är den som är bäst... Hur många medlemmar har kcfu?? Om ja förstått de rätt så är det 5-6 stycken i pkc medan bara en person ytrat sig från kcfu.... Suck säger jag bara till pkc... Suck

Anonym sa...

ojojojojjoj, här sitter man och har levt i 16 år och asgarvar åt er män som levt fleeera år mer. beefa på gatan istället för här på internet. löjligt

Anonym sa...

måste säga att du "träsk" aka internetkrigaren #1 verkar vara en riktig pajas! Om du har beef så kanske du ska ta det med honom personligen? Sluta härma folks livsstilar och spela kerstin värsting på nätet! Ni bor i samma håla så ta det man mot man era fegisar.

MAN ÄR INTE HARDCORE GANGSTA OM MAN SITTER PÅ INTERNET OCH SPELAR COOL, SKA DU VARA ÄKTA SÅ TA DET MED HONOM PERSONLIGEN 1 MOT 1

Anonym sa...

Tillberga suger... Men Ändå grym graffkultur, förmodligen enda stället i Västerås där varenda grabb född på 90 och 80 talet haft en egen tag!

Anonym sa...

The beginning of the end..

Anonym sa...

Internet har uppenbara likheter till alkohol, många klarar inte av att hantera dem.

Anonym sa...

När fan kommer nya bilder?

Anonym sa...

vad hände med att det skulle uppdateras varje söndag?

Anonym sa...

kör bara för skoj skull som sagt och inte allt för ofta längre, men tycker bara PKC ska hålla käften och sluta spitta när dom faktiskt är sämst. NE

Oldschool Graff sa...

När fan kommer nya bilder?

När någon orkar fota..

vad hände med att det skulle uppdateras varje söndag?

Grejen med söndagsuppdaten var att det skulle vara målningar från gatan, fotade av er efter som det klagades mycket på att vi mest fotade gamla fame målningar från 1900 blårök.. Efter 3-4 veckor slutade det komma in bilder bortsett från kanske 1 eller 2 målare och då la jag det på is.. kanske kommer igång till våren igen när det börjar målas mer..

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Oldschool Graff sa...

oavsett hur välmenande det än är så finns det väl ingen anledning att steka folks samtliga tags?

Om man ska göra det så bör man åtminstone stå för det.. Ogillas, kommentar raderad.

Oldschool Graff sa...

det har hänt något med blogger som gör att det är lite smådrygt att flytta meddelanden till denna tråd.. men fortsätt gärna diskutera offtopic här.. annars är det ju ganska dött på whoa nu för tiden

Anonym sa...

vem fan är admihn för den här skiten / NELoveS

Oldschool Graff sa...

Gissar att den flyter.. godnatt!