fredag 13 januari 2012

Rund









18 kommentarer:

Anonym sa...

big up! tillberga!!!

Anonym sa...

Så skönt att se,har sett dom ploppa upp en efter en den senaste tiden och jag gillar attituden.

Anonym sa...

skön spot på skylten där

Anonym sa...

sätt lika crap ut i 10 år nu. När ska han utvecklas egentligen?

Anonym sa...

Keep it up!

Anonym sa...

Hur kan det sätt lika dålig ut i 10 år när jag började igen i slutet av augusti 2011efter ca 9 års uppehåll från målande o skissande?

Jag tycker att de är asroligt att folk klagar,
och sen är det typ INGEN som slänger upp nå prylar i stan,
Fenomenet att klaga på andra när dom gör nått, och sen gör man inte ens nått själv,
det tycker jag är de roligaste i de hela,

Jag säger inte att jag är bra, men jag har sätt betydligt sämre grejer på fames än vad jag "råkar" slänga upp längs E18,

Fortsätt att klaga och själva inte göra nått
Så fortsätter jag att vara aktiv o slänga upp lite grejer,

Riktar ett stort tack till er med positiva kommentarer

/MVH Rund

Anonym sa...

toyism

Anonym sa...

Att de fortfarande minns dig går väl inte att tolka som annat än en komplimang :)

Anonym sa...

Går inte att klaga på det här, säger inte att det är snyggt men det är då inte fult. Kul att någon kör något som sticker ut ur mängden, dvs att det är lite möda bakom det hela.

Anonym sa...

Rätt kaxigt faktiskt, gillart!

Jeff Silver sa...

Varför dissa nån som faktiskt målar och ligger,hur kul hade varit om alla varit bäst i världen lixom,jag tycker du är grym!

Ereb1 sa...

Det här är så fett! Äntligen någon som tar 021 men storm! Hoppas du fortsätter slänga upp pieces som dessa.

Anonym sa...

Tycker du kör riktigt grymma grejer och att du sedan kör på lite risky spots gör ju bara saken bättre. Fortsätt med det du gör detta kan du ;)

Anonym sa...

kul att det körs bra spots dessutom!

//leor

Anonym sa...

Fett Tunga !

Anonym sa...

Dom blev nyss bortspolade så de är bara börja om från början.

Anonym sa...

kul att se toysen slicka röv när de vet att killen läser kommentarerna.

Anonym sa...

Jag gillar dessa som fan! Dels för dess råa-graffiti-aktiga stil inte nå jävla stå-och-pilla-skit, och dels för att nån som ej varit aktiv tar sig i kragen och dammar av burkarna igen som stått på hyllan allt för länge.

Mera tack!

Jag är ingen toy har ej målat graff sen 2003 men de är dessa som börjar måla igen som får mig att vilja måla igen vet ej om de är värt när 99% av alla graffare sitter och bryr sig så jävla mycket om hur det ser ut fast dom själva inte änns målat annat en ett jävla fame!