torsdag 16 juli 2009

Ganya



16 kommentarer:

Anonym sa...

skabbig

Anonym sa...

fan vad många det är nuförtiden som inte gör seconds

Anonym sa...

Det är väl bra att inte alla följer mallen.

Anonym sa...

går snabbare utan lines

Oldschool Graff sa...

Bilden gör den inte riktigt rättvis.. Kan ni inte se till att måla lite mer fotomässigt så man enklare kan koma åt att ta bra bilder, tunnlar är ofta helt hopplösa att fota i specielt om målningen sitter nära öppning.. FHD'n brevid kunde jag bara fota halva efter som solen låg direkt på.. på denna är G och A överexponerat.. Äh, jag bara skojja.. En jäkla sopa bakom kameran Äre :D

72 Unknown sa...

Klaga inte så mycket. Måla istället. Vad någon säger på internet kommer ändå inte spela någon roll... (hmm, varför skriver jag då detta kan man ju undra)

Anonym sa...

håller med, nollor som sitter hemma framför datan och klagar och inte gör ett skit för att förändra tunnlarna i västerås.. tror tunneln skulle vara mer skabb utan piecen.grå och tråkig. är en piece utan seconds som en bil utan däck?funkar inte alls? det är väl bra att folk inte gör seconds. graffiti handlar väl mest om egenskapande och kreativitet och då ska man väl inte följa nån ikea bygg ihop din piece karta. man gör som man vill. kör på!

Anonym sa...

Precis! Jag brukar använda min penis som pensel tex.

Anonym sa...

jag sa aldrig att det va direkt dåligt att inte lägga seconds, personligen tycker jag om riktigt krämiga seconds som ramar in och kan skapa kontrast mot bakgrund/lines..

Anonym sa...

CARS=anonymhorapåintrenet

Oldschool Graff sa...

Jag håller med om det Anonym säger men i en helt ren tunnel så behövs ju inte riktigt inramningen. Hur som helst har jag nu varit och fotat tunneln igen så kan ni jämföra om den är snyggare med eller utan piecen =P, och när jag ändå var i krokarna så passade jag på att fota Nor/Nac målningen också..

Anonym sa...

är 1 miljon gånger snyggare med en målning i en annars grå tråkig tunnel. Varför sen klaga på "ganja" piecen inge fel på den, härlig bakgrund ju! de som kallar den för skabbig är säkert ur dåliga

Anonym sa...

tvärskön om ni frågar mig, mvh arak

Anonym sa...

arraksboll

Anonym sa...

Arak har börjat komma upp lite, det är big up.

Anonym sa...

jo man har börjat damma av burkarna nu, har fått upp 5-6 stycken på sista tiden. känner hur mycket jag har saknat det! arak