onsdag 2 september 2009

YKS & Rapcat

yks rp1

11 kommentarer:

Anonym sa...

stay k

Anonym sa...

jävls toys dom är

Anonym sa...

haha sjýsst att lämna 47k'n utanför..

Oldschool Graff sa...

Toy stil när den är som bäst..

Har ingen bild på 47k..

Anonym sa...

"toy stil när den är som bäst".."jävla toys dom är".. allt som inte har en fet 3D skugga o wildstyle är toystil? förstår inte hur ni tänker..jag tycker dom är feta, och är jag den enda som kan se lite hjärta i dom här piecerna

Anonym sa...

ser ut som skit..dom har bara målat samma stil i många år är ute med att försöka få det att se äckligt fult
toystil så de sjunger om de
vad är meningen med att få de att se så fullt ut?

Oldschool Graff sa...

Jag menade iofs inget dåligt med toystil, toy betyder ju egentligen bara nybörjare även om det allt mer används som själsord.. det är uppenbart att både stil och namnaval är inspererat av New Yorks tidigt 70tals graff, då var alla toys och därför var inte stilarna så utveklade, likadant såg det ut i Sverige 84 när graffitin kom hit. Jag gillar det och tycker det är kul att dom håller fast vid den stilen även om jag är övertygad om att dom skulle kunna köra vilken stil som helst om dom ville.. Jag blir även glad när jag ser målningar av tex. subway och soft, lite kackig fyll men vad fan, det är lekfullt och fina färger.. man måste inte ta allt på så stort allvar.

Anonym sa...

ja shit för graffiti handlar ju om att följa trender

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

"toys,horor,bögar,äckliga,fult"
varför sitta och klaga? Med tanke på att graffitin är helt död i västerås så är det bara kul att det dyker upp nytt. Alla kanske inte gillar sån stil som dom kör, men vem säger att dom inte får köra den stilen?Sen kan man dessutom se att dom har cancontrol ,teknink osv... sjukt att folk sitter och klagar och är avundsjuka så fort det kommer upp nytt..

ett tipps kanske skulle vara att användaren av denna blog granskar inläggena innan dom får pupliceras så att alla "ful måling"- inlägg förvinner.

Anonym sa...

rapcat/yks 47k är inte toys dom har skön controll på det dom gör

elr ni som säger att dom är så jävla toy rök ner er som dom och försök vara så jävla bra!:S

dom har fan skön stil!