måndag 16 november 2009

GH, Gideonsberg - 2009


12 kommentarer:

Anonym sa...

fest!

den va la fin

Anonym sa...

Fet! GH verkar cleana

Anonym sa...

Dom är sköna som fan!, synd att SHE går över alla bara...

Anonym sa...

man kan undra om de är dom själva som ger sig beröm.. ingen kan väl gilla deras saker?

Anonym sa...

She är ju grym, dom som vet dom vet.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag gillar dem då dem har feta tags och sjuka hadstyles.

Anonym sa...

sure, ni får tro vad fan ni vill änna, folk brinner för shiten liksom

Anonym sa...

nickar ni inte till min bastrumma så gör inte det då. jag kommer ändå sitta som en finne i röven på er tills ni blir gråhåriga.

Anonym sa...

Jag nickar till din skit, lik förbannat har jag en finne i röven..

Anonym sa...

HAHA är säkert dom sjäva som proppsar sig eftersom typ alla hatar han

jävla särskrivare

Anonym sa...

Förstår inte vad folk har emot han? varför hata dom som kör? Inte många alls som lirar nu, så varför hata dem som håller igång?