tisdag 22 december 2009

ASK











19 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är så jävla sköna! real kings!

Anonym sa...

ser inte ut som om det är hela Ask, varför inte hela målningen??

Anonym sa...

Dåligt att dom har målat där nere.. Borde hållas orört..

Anonym sa...

varför är det dåligt?? det har blivit ett nytt fame... tycker det är tvär bra att det finns ett gömt ställe som folk kan måla på och kidsen kan träna på!

Anonym sa...

Att kalla det där stället ett fame är bullshit, ett jävla toyfame är vad det är och någon kommer torska där förr eller senare.

Anonym sa...

Allt folk gör är att klaga, jävla grusfittor...

Anonym sa...

den sista hade sköna färger men stilmässigt har ingen av dem något att komma med

Anonym sa...

"den sista hade sköna färger men stilmässigt har ingen av dem något att komma med"

Då kan ju du visa något som kan komma med något "stilmässigt"??

Anonym sa...

"Då kan ju du visa något som kan komma med något "stilmässigt"??"

Jag förstår vad du skrev, men jag förstår inte vad du menar.

Anonym sa...

Sjukt feta

Anonym sa...

hursomhelst är de och kommer nog alltid att förbli kings i västerås ingen annan som kan ta dem på något av planen...

Anonym sa...

Låg alla och sov eller blundade då MIC, IMS , BINO körde under mitt och sena 90-talet ? Sen för och inte nämna i början på 2000 NÄU TRO TAM LKC ROFF med många fler..

Och så har vi en nybliven klottre på cirka 17 år som inte sett nå annat ASK och säger att dom har och kommer förbli kungar...

Snälla öppna inte munnen när ni inte vet vad ni pratar om!

Anonym sa...

Sånna här diskussioner brukar oftast inte leda någon vart :) Så varför ens orka bry sig vad folk tycker i den här machokulturen.

Anonym sa...

det kommer alltid vara olika kungar i olika huvuden, om jag tycker att ASK är kungar så kommer min kompis och gnäller på att dom inte är det utan det är TRO som är det, sen kommer en tredje part och säger NEJ! det är NÄR som är kungar! vem har rätt?? olika kungar i olika huvuden! alla har sin egna kungar, så låt dom ha det. om jag inte hade vart med på slutet av 90/början på 2000 så hade jag kanske också tyckt att det var ASK, men jag tycker att det är Bino, Venus, Näu och ja.... ni kan ju resten....

Anonym sa...

ask..hmm ja kungar och kungar beror juh på hur man ser på det hela. om man räknar antalet målningar uppe vid samma tidpunkt så har de juh helt klart haft det har inte sett något annat crew ha circa 5 pieces i varje tunnel i hela staden.

räknar man antal throw ups tags osv så ar det nog ims som varit störst.


tycker aldrig att mic hade något att komma med enligt mig så torskade de beefen mot iak med hästlängder men det kanske är en smaksak.

Näu va ruskigt stora ett tag inge snack om saken

varken tro tam eller lkc har aldrig varit särskilt stora. roff crew var juh bara en snubbe i västerås som aldrig hade mer än 10 pieces uppe vid samma tidpunkt.

ska man lita på aftonbladet så var Ask det största klottergänget i västerås genom tiderna

summa sumarum tycker jag nog ar att olika crews har haft olika storhetstider i staden men de som någon gång varit kungar tycker jag ar

IAK
ASK
IMS
NäU

utan att satta dem i någon speciell ordning

Anonym sa...

såg att hela den dar sista målningen ligger uppe på fotolog før den som ar intresserad www.fotolog.com/antisocialz tror jag det var

Anonym sa...

Ska man lita på Aftonbladet så var svininflensan 2000-talets pest, alla riskerade att strycka med.

ho0n sa...

ASK i all ära. diggar skiten, men ärligt folk drar upp gamla crews, har folk glömt AFD?

Min mening är att vad gäller dom som satt prägel på västerås är (utan speciell ordning)

AFD
IAK
RIK
LKC
NÄU

det va va jag fick växa upp med och det kommer alltid sitta i mitt bakhuvud. utan dom hade jag nog själv aldrig tagit skiten så seriöst som jag gör, punkt

Anonym sa...

Vem fan bryr sig om vilka som är kungar och inte? Sluta vara så jävla hypade... Ask är grymma och ganska aktiva, men alla har sin åsikt. Snälla prata en massa skit om mig nu.