onsdag 20 januari 2010

Shit ca1995



7 kommentarer:

Anonym sa...

Promoe? Någon som var på Culturen runt 2001 när de uppträdde? Dj Embee mixade schysst och var bra drag. Stötte på en del målare där, köpte tom en film med massa målare från fagersta. Var inte allt för bra men kul ändå.

OFF TOPIC AS HELL!

Anonym sa...

Vart var det dom här satt? Tycker att den undre påminner om tunneln vid teliaplan men har inget minne av att den var "kommunalt" målad...

Nu är det bara att skanna för allt va tygen håller! Sånt här vill jag se mer av!

Anonym sa...

båda shit sakerna satt väl vid bryggargården har jag för mig.. redan 1995 om jag inte minns fel.. 15 år sedan så minnet kan ha svikit på årtal men bryggargården är jag nästan säker på

Anonym sa...

skönt med gammla grejjer, mer sånt!!

Anonym sa...

Tror att det är telia plan. Dock inte 100% på det.

Anonym sa...

den övre shit piecen satt en bit från kyrkogården vid kingbeat mot blåsbo, satt en fhd där 2008. den undre shit piecen satt vid bryggargården. Båda är från 1995 har jag för mig /A

Oldschool Graff sa...

minns inte vart den övre tunneln var men den undre är den du gissade på..