torsdag 18 februari 2010

Iak - 97



5 kommentarer:

Anonym sa...

Det syns vem som inspirerade den översta målningen.. Den övre är så lik IANOs stil från ca 1993 så jag trodde de först stog iano.. Om internet skulle används lika mycket 1997 som de gör idag, vad mycket bråk de skulle varit då med tanke på att folk bajtade rakt av hur som hellst.

Anonym sa...

"Den övre är så lik IANOs stil från ca 1993 så jag trodde de först stog iano" Första gången jag såg en bunt med iano bilder trodde jag det var iak men fick inte riktigt till det på slutet, sen förstod jag haha

Anonym sa...

haha jag hade ingen aning om att jeis var värsta bajtaren :P skitsamma nu är ju 15 år sen

Anonym sa...

kan hålla med om att han bajtade fram tills år 2001 men sen började han göra sköna saker

Anonym sa...

Har ni bild på en iak som satt vid willys hemma tunneln på vetterstorp? den satt där ca 2002, satt en aft brevid. Iak piecen hade grön ifyllning o röd bakgrund den var nog den bästa av han, sen om ni har bild på looptroop piecen som satt på bron vid okq8 där i närheten så borde ni ladda upp dom direkt! Om ni även har bild på en iak som satt på ett gult hus på råby längs råbyleden 2001 så ladda upp den med.