torsdag 15 juli 2010

EBA x 2, 1998

EBA982 EBA98

4 kommentarer:

Anonym sa...

de här kallar jag för graffiti. riktigt rå ,Inga bög fasoner med och stå och måla lagligt

Anonym sa...

haha, vad är grejen med att det ska vara bögigt att måla lagligt?

för övrigt är den undre eban riktigt tung, hade faktiskt inte sett den förr.

Anonym sa...

Den översta va ju biltema..

Anonym sa...

tror det var mer förr "riktiga" målare avskydde fames och lagliga ställen, det klassades inte som riktig graffiti utan mer som konst. Vet många målare för i västerås,nämner inga namn, som tyckte att hamnen i västerås förstörde utvecklingen, fast som tur var målade ju inte så värst många i hamnen för, iaf inte hela tiden. Jag personligen, som växte upp med graffiti på 80-talet och målade själv mellan 1989 fram till 1998.. Jag kan inte förstå att dagens generation bara kan stå och måla samma plats dag efter dag helt lugna ställen osv. På min tid gick nästan all tid åt ut att fixa burkar, sen tyckte jag själva grejen med graffiti var spänningen och att synnas...