torsdag 1 juli 2010

Swob, IAK crew

Swob swob2 swob3 swob4 swob5 swobiak swobiak2

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det har kommit nya målningar i djuphamnen..

Anonym sa...

Jag såg att det varit lite röjj där i midsommar, har dock inte varit in och kikat än...

Streetart WSR sa...

Ngn som vill bidra?

/ Admin

Anonym sa...

gillar den 3 bilden uppifrån.. den satt väl på råby?

Anonym sa...

Ingen illa menat. Var det Swob som hängde sig i häktet? Han har gjort en målning som är en favorit!

Minns dock inte vart den satt.

Anonym sa...

Nej han hängde sig inte i häktet...

Anonym sa...

dead by drugs..

Anonym sa...

swob har ju inte gjort nån av dessa om nån tror de

Anonym sa...

Man får väl inte vara inne i djuphamnen? lr? för det står på skyltarna att man inte får gå in där .. men några säger att man får gå in där i grejer .. :S

Anonym sa...

Nej man får inte gå in där, konstigt bara att dom inte lagat det lilla hålet i staketet..

Senast jag rörde mig i området blev jag skuggad av kojak himself.

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack