torsdag 9 september 2010

IMS crew

Rex of IMS 1997Rex av IMS

Beast of IMS 1997 (3)
Beast

IMS by Raw82 - 2000 IMS av Raw

IMS 1997 IMS by Beast of IMS 1997 Beast

IMS by Kabo 1997 IMS av Kabo

IMS by Nav (2) IMS av Nav

IMS by Nav (3)
IMS av Nav

IMS by Nav 1996
IMS av Nav
IMS by Nav IMS av Nav

IMS by Navone 1996
IMS av Nav

IMS by Navone
IMS av Nav

IMS by Raw 1997 (2)
IMS av Raw, 1996
IMS by Raw 1997
IMS av Raw, 1997
IMS by Raw 1999 IMS av Raw, 1999

Beast of IMS 1997(2) Beast

Beast of IMS 1997 Beast

17 kommentarer:

021Hndstls sa...

Nice med 90-tals shit det senaste, och historiken är ett bra plus i kanten. Keep up!

Anonym sa...

Som ovan talare är det kul med informationen om crewsen.
Kikade mycket på deras verk @ endstation när det väl begav sig.

Raw har verkligen en grym och originell stil.

Anonym sa...

Tjena, nu när ni fått tag på gamla IMS-pieces kanske ni kan slänga upp några gamla RAW också?

Anonym sa...

jag fattar inte vart du får din information ifrån det har aldrig vart nå battle mellan ims och mic men det har vart det mellan mic och iak, ta reda på lite fakta. tyvär är det inte första gng du publiserar fel fakta.

Oldschool Graff sa...

Är nog ett syftningsfel och ska nog läsas som att Iak battlade med båda.. Vad jag vet är det en insatt person som författat inlägget men jag låter dessa herrar reda ut saken.

Oldschool Graff sa...

Tog mig friheten att redigera texten en aning så ska det väl inte misstolkas.

/J

Anonym sa...

så FETT med ims!! diggar också RAW och har undrat varför du inte lagt upp flera pieces av han. har han lagt av nu?

creds för historiken oxå!

Anonym sa...

Imz rockade! Raw hade ju en riktigt aktiv period 2000. Har ni bilder på dom båda imz sakerna som satt på råby bron där vid okq8 år 2000? skulle gärna vilja se dom, dom satt på vardera sida. Den ena var i krom och den andra var grön dom 2 var mina absoluta favoriter. Sen nere vid tunneln vid brandstation satt de en fet imz med år 2000. Kan dessa 3 pieces försökas få tag i och läggas upp?

Anonym sa...

feta bilder. kmr ihåg när kabo la burkarna på hyllan så tyckte jag "fuck va tråkigt" sen när raw slutade helt ~2000 så förstod jag att gaffitin var på väg att dö ut i västerås men då fanns de fortfarande många kvar ändå 10 år senare har gaffen dött ut helt men lite klotter dyker upp lite då å då

Streetart WSR sa...

Kommer mer under hösten. Har ej gjort ngn inventering av de bilder som finns. Men jag kan garantera att det inte kommer bli ngr sura miner.

Anonym sa...

okej. Ladda hellst upp mest imz piecec av raw från 2000 de var då jag tyckte han var som bäst

Anonym sa...

finns ett uppslag med bild på en imz whole car i boken dom kallar oss klottrare, för dom som inte viste de

Anonym sa...

Malcolm Jacobsson gjorde en lång intervju med Raw som skulle ha varit med också. men han slutade långt innan boken publicerades. Förmodligen därför den aldrig var med..vad vet jag:)

Anonym sa...

10 år sedan jag såg nått från raw dags för comeback nu om han lever och bor kvar i v.ås såklart..

Anonym sa...

Bine var väl oxå med? iaf ett kort tag? har bild på 2 IMS pieces han gjort från typ 96.

Anonym sa...

bine var väl med iallt kändes de som

Anonym sa...

kul att se och läsa om IMS, vafan det var ju deras pieces man gick runt och glodde på när man var liten knatte på dagis! man blev facinerad as hell!