onsdag 8 september 2010

MSL



10 kommentarer:

Anonym sa...

äntligen nån som tar tag i saken på rätt vis

Anonym sa...

skönt att se att nån kan lägga en väl tänkt färg kombo på det där stället än bara dra med chrome över hela skiten, som resten av dom där skit ungarna gör där!

Anonym sa...

Riktigt skön stil, har inte MSL kört en massa nere i Kolhamnen också, inga som har bilder på dem???
Vilka är det som kör MSL nu för tiden, är det samma killar???

Anonym sa...

Jo ja ska ner i kolhamnen i helgen å fota lite tror ja :) skickar in bilderna sen.

Anonym sa...

Har sett ''DARE-MSL'' på olika ställen det senaste. Man skola icke stjäla en död mans namn

Anonym sa...

jag vet vilka msl är jag har träffat dom i kollhamnen vi fick göra en målning med dom i den står det man innnyti :D

Anonym sa...

Kommer mer från MSL snart..PiiZ!

Anonym sa...

Jag skrev DARE för typ 20 år sen, jag hittade lite bilder hemma från 90 - 93 där jag skrev DARE.
Sen nu har jag skrivit DARE som en direkt hyllning till DARE som tyvär gick bort i cancer för ett tag sedan.
Nu kör jag min gamla LEZ igen. :)

Anonym sa...

Synd att buffen stog och tvättade vid e18 idag :(

Anonym sa...

Jaa, jag hann inte göra klart den, mina caps tog slut. ;)