lördag 23 oktober 2010

FF



8 kommentarer:

Anonym sa...

Med tanke på hur lite graff man ser nu för tiden så får det här tummen upp!

Anonym sa...

de här är väl t o m dom ända olagliga sakerna som har gjorts nästan under 2010

Anonym sa...

Nä sluta det finns mycket mer..

Anonym sa...

nej nej ulc och vf grabbarna körde ganska mycket under vintern och våren 2010 fast det var på västra sidan av stan, sen har ju även ask kört en del och även sikcrew fast dom har inte kört så mycket olaglig med dom har kört iallafall..

Anonym sa...

Minnet är bra men kort.. CBC, 47K, NOR, BUL och BEER, MIC, 138, MF, GLC, UTS och sist men inte minst Highs.. Det målas en del men det får inte sitta i samma omfattning som det gjort förr. King Beat buffades 3 gånger innan sommaren ens hade börjat, likaså Bäckby, Vallby och Pettersberg, vet inte hur det ser ut på Östra..

Anonym sa...

stämmer! beer låg i lite under sommarn

Anonym sa...

Har sett att FF har kört på en garageport på ett privathus på vägen ut mot branthovda, de gillar inte jag alls.

Anonym sa...

FF och alla andra som kör på sjuka ställen, typ som privata garageportar, jag känner han som bodde där, och han vet at jag käne en massa målare, han ville att jag skulle berätta vilka FF va, och jag ångrar faan at jag inte berättade för honom, ni får faan tänka er för VART ni klottrar.
Samma SHE m.fl som håller på att dissa andra målare som några jävla idioter, spitar deras målningar, skriver över taggag som har suttit på ett ställe i nästan 30 år, och ALDRIG har blivit varken buffat eller överklottrat, då kommer SHE och klottrar över den, IDIOTER!!!
SKÄRPNING!!!!!