fredag 22 april 2011

Blast

6 kommentarer:

NoHomo sa...

asså så jävla duktig är han inte

Anonym sa...

kollar man snabbt på helheten så är han skit grym fan... men titta en stund på lite närmare håll så ser man att han inte är så jävla het som så(!) många tycker...

Oldschool Graff sa...

Denna målning ser i mina ögon iofs ut att vara en improviserad slumpmålning så jag tycker ni är lite orättvisa.. En annan som känns lite mer genomtänkt är denna..

http://lh3.ggpht.com/_s4hqUvGvHNc/S4qBiW87RcI/AAAAAAAAE2g/6iSNOEybTIk/s1600-h/2008_blast_DSC00950%5B2%5D.jpg

Finns ju iofs en del misstag där också om man vill hitta fel, men framförallt går det inte riktigt att jämföra bra då och bra nu, förutsättningarna förändras..

Anonym sa...

Tycker målningen ser bra ut, en del lines kan man väl diskutera men vad gör det?
Snygg egen stil med fin färgkomb.
Den länkade målningen tycker jag bevisar att killen har skills.

Blast 181 sa...

Alltid skönt att höra blandade kommentarer om ens målningar. Smaken är som baken med "Biltema" tycker jag faktiskt inte att den är:).
Denna målning är dock helt baserad på slumpburkar & gjordes på typ en timme så jag gillar den, lite basic i bokstäver, färg osv. Då jag aldrig är särskilt petig på detaljer såsom highlights,seconds osv blir det lite missar, men det är flowet & tempot(folk jag målar med vet att jag kör på) jag vill åt, inte att allt ska se ut som att det är gjort i Photoshop. Har sett många kända writers i Vås & andra städer pilla & pilla i evigheter med outlines osv och då förlorar graff sin charm tycker jag.Men vid lagliga jobb är jag såklart noggrannare, kolla på Heavy Metal väggen tex. //Blast

TrainTrazh sa...

Bra kommentar från Blast