tisdag 26 april 2011

Noik - 2011

WP_000160

11 kommentarer:

NoikOne sa...

tog 3 min och göra den.. Det va mitt på dan också

Anonym sa...

Tycker 3 min verkar långtid för en så ful pjäs....

Anonym sa...

Ja snygg var den inte.
ser ut som nåt som ett dagisbarn har kladdat ihop

Oldschool Graff sa...

Lite skugga på O hade gjort susen, i bland vill det sig inte riktigt, been there!

Anonym sa...

hahah de tog inte 3 min ..

Noik sa...

det var svårt att måla när det var byggarbetare där :/

Anonym sa...

det ser ut som om att du har svårt att måla över huvudtaget, skyll inte på att det var byggarbetare och mitt på dagen, gå dit på natten och måla istället? men tycker du ska måla på papper ett bra par år.

noik sa...

de va inte jag som skrev högst upp, och ja jag är dålig på att måla :)

Noik sa...

OCh föressten idioter! Kan ni sluta klaga?? Töntar

noik sa...

de va inte heller jag

Anonym sa...

Typiskt syjuntetanter/graffititanter. Måste alltid gnälla som ett gäng jävla kärringar. Killen har nog inte hållt på så länge så låt honom vara. Han blir bättre, om han inte slutar nu, för att alla berättat hur dålig han är. Sen börjar ni gnälla för att det inte finns nån graff-scen i stan? Inte ovanligt alls inom denna värld...