måndag 29 augusti 2011

ASK – Skiljebo, 2011

2011_ask_boxer_DSCN0550

16 kommentarer:

Anonym sa...

aka brandthovda

Anonym sa...

slipper man se skitet under

Anonym sa...

skiljebo?

Anonym sa...

yes det är skiljebo.

Anonym sa...

över 138 och ÖR?

Anonym sa...

Det som satt där innan var gravt spittat vill jag minnas. Vad det var kan jag dock ej förnimma mig om.

Anonym sa...

fyfan

Anonym sa...

hälften av det som satt innan var spittat.

Anonym sa...

Det som satt innan var 138 och något annat.

Anonym sa...

Det som satt under var spittat sedan flera år tillbaks vad jag kan minnas. Går förbi där i princip varje dag till jobbet. tycker det är konstigt att dom inte sanerat detta elskåp på 5-6 år

Anonym sa...

Ör var anonymt spittat med snake. 138 va orörd.

Anonym sa...

Minns jag rätt om det var ask som wawea ören under någon beef för några år sedan?

Anonym sa...

Hur som hellst ser det ju bättre ut nu iaf än en halvspittad grej enligt mig iaf.

Anonym sa...

aa du minns rätt, värsta beefen jag varit med om! speciellt när dom inte kunde stava!

Anonym sa...

Justja nu minns jag den Beefen.. började väll med någån skitsak om jag minns rätt.. mins inte riktigt vad men minns iaf att ÖR fick allt dom hade i stan överkört. Och att Ör inte ville Beefa mer efter det. Så den Beefen dog ut på någon dag vad jag fattade

Anonym sa...

vad snackar du om? sluta försöka