torsdag 29 september 2011

WDC & VFS - 2011

P1030986

12 kommentarer:

Anonym sa...

Att dom inte blivit bättre efter 2 år sedan dom började förbryllar mig.

Anonym sa...

harry potter borde lära sig trolla pieces för med händerna ser det inte så värst bra ut. men kul att det körs, alltid bra för scenen...

Anonym sa...

haha. han trollar kanske inte så bra med fingerfärg. magin händer med sprayburkar ;)

Anonym sa...

Dom har väl helt enkelt ingen talang för graffiti eftersom det ser lika jävligt ut efter flera år..det finns ju varken stil eller kontroll!

Anonym sa...

snubben som skrev komentaren 30 september 2011 15:48
tog orden från mig. Det tänkte jag redan när dom började,trågigt nog. Finns andra sysslor, sticka,baka,färglägga ritböcker eller helt enkelt lägga ner verkasmheten. Bara konstruktiv kretik inget negativt.

Anonym sa...

Haha

Anonym sa...

haha :P kan ni som kommenterar bevisa att ni är bättre? ;)

Anonym sa...

man har väl fortfarande ögon att se med och kan bedöma själv att det ser kefft ut? Om någon är bättre eller sämre än den på bilden i fråga spelar ingen som helst roll.

Och det finns inte många som målar överhuvudtaget i västerås som gör sämre än wdc/guf&co , så om att vara bättre är ett måste för att ge kritik är det knappast svårt att uppfylla.

Anonym sa...

"kan ni som kommenterar bevisa att ni är bättre?".. Finns det någon här i stan som INTE är bättre?

Anonym sa...

Skrev en lång och seriös kommentar, undrar bara, varför i helvete den blev censurerad?

Oldschool Graff sa...

Vet inte vilken du skrev, raderade två som jag tykte var mer av privat karaktär.. ta det med dom inblandade istället.

Anonym sa...

sverige är ju som sagt ett fritt land så man får ju tycka vad man vill, jag kör för att det är kul! Det är ju kul om någon uppskatar det vi gör, fast om ni inte tycker om det så skiter jag i det, jag tänker i alla fall fortsätta! och sen förstår jag inte riktigt varför man inte vågar stå för det man skriver och kommenterar anonymt //Leorone