onsdag 2 november 2011

Wdc & Vf - 2011

P1040025

12 kommentarer:

Anonym sa...

SLUTA MÅLA

Anonym sa...

Varför ska dom sluta måla ? Dom målar ju i alla fall till skillnad från många andra. Sen att dom inte är dom bästa är väll en annan grej. Ett av dom crew som lirar mest tycker ni ska sluta. Faan va glada att det händer något i Västerås.

Anonym sa...

Om du säger att dom ska sluta måla då kan du väl visa hur bra du är så både jag och dom kan se det och skriva vad vi tycker.

Anonym sa...

Kör på!!!
Skit i de som klagar.

/Gammal i gemet

Anonym sa...

Om alla ska sluta måla pga andra personers barnsliga syn på graffiti, så är det kanske dags att den dör ut. Eller så kan alla som klagar sluta kalla sig graffare..

/Dick

Anonym sa...

jobba mycket med att skissa och fortsätt måla så kommer ni vara bra om ett år barn.

Anonym sa...

Dick, det var inte länge sen du satt här och klagade i gästboken. Sluta kalla dig för graffare. /Tupac

Anonym sa...

Samma stil som vanligt. Lär er något nytt grabbar

Anonym sa...

Jag tycker också att dom ska sluta måla eller rättare sagt klottra upp en massa kladd.
Jag resonerar helt enkelt över att toys ska rita på papper innan man ger sig ut till lugna ställen.

/en som vart med sen dessa inte var födda.

Anonym sa...

snälla tå bort sånt här jävla äckel

Anonym sa...

som jag har sagt förut, att den här skissen inte har använts på ett tag nu, var några månader sen den användes, det är ju moget att komentera om saker ni inte vet någott om desutom är det moget att inte våga stå för det man skriver och skriver det anonymt, det får mig att dra slutsattsen att det förmodligen var jag som var med innan ni föddes /leor ;)

Anonym sa...

hahah leor verkar vara en häftig kille...