söndag 18 december 2011

Reb

12 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att reb hade målat en fin svastika i en tunnel i närheten av stan...

Anonym sa...

Tack för signen Brorsan!!

/Träsk One!

Anonym sa...

Om det där med svastikan är sant så har han skaffat sig en hel liga med fiender!

Anonym sa...

hell seger

Anonym sa...

"anonym" vad för fiender om jag får fråga??

/Träzk aka RHOK!!

Anonym sa...

Du gick över min, haha.

//POP

Mgaister Oldbrind sa...

Om det med svastikan är sant så var han nog inte ute efter att bli vän med dig och din liga..?

Anonym sa...

jag hade druckit, menade inget med swastikan. men POP har redan gått över några REBs nere på röda torget, måste reagera jue. jag vill inte med i nån jävla liga förutom PKC!!

// REBEL

Anonym sa...

När jag är full brukar jag dra på mig min bruna uniform och sträcka lite på min högra arm.. jag menar inget med det, det bara blir så.

Anonym sa...

Smart kille att göra nazi skit. sådant kan man straffas hårt för! Det är en hård värld vi lever i! // RF

Anonym sa...

haha jävla amatörkommunister, ni är samma grus och korn som nazzarna, statsfientliga och individfientliga

Anonym sa...

jag är ingen kommunist, jag ville bara få några skratt och några arga! det kallas trolling ;)

//
REBEL