måndag 26 december 2011

Rebel



9 kommentarer:

Anonym sa...

Revfront by day, nazi by night.. lol

Anonym sa...

Rätta mig om jag har fel, Men REBEL är inte samma som gjorde svastikan i nån tunnel ni/dom snackar om... De här är en helt annan person som så vitt jag vet istortsätt bara målar lagligt och i fames...

Anonym sa...

jag gör olagligt och lagligt, jag gjorde ochså svastikan men det menar jag inget med.

// REBEL

Anonym sa...

Rebel, Om det är du som kör nazi-skit så Quit That SHIT!!
AFA!! ;)

/PkczRHOK

Anonym sa...

Tack för omtanken, tillhör dock inte det griniga sorten ;)

Angående den där svastikan så är nazism och anarki oförenliga ideologier.. Men oavsett om det var internhumor eller något annat.. stå på ett ben, stay Hip-Hop!

//Peacer

Anonym sa...

får man fråga varför du målat en svastika över min pjäs på röda?? /Neil

Anonym sa...

@ NEIL,, ey jag var full som fan, vill inte ha nån beef med dig om det går??

// REBEL

Anonym sa...

då bör du nog sluta dricka... ja skiter i om folk kör över mina målningar, men att spitta dom är en annan sak, och dessutom med en svastika är känns ju lite förnedrande...

Anonym sa...

Tror jag ska börja spitta allt och alla och köra kränkande grejer och enbart skylla på fyllan! Fan lägg ner å skyll på grejer och stå för det du gör!