torsdag 1 december 2011

VF - 2011

sdgsdgg 387

35 kommentarer:

Anonym sa...

Måste vara den största panel jag skådat, även den bästa. (ironi)

Anonym sa...

haha vill inte dela med mig av de största, för dom vill jag kunna sitta och glo på själv
// leor

Anonym sa...

Herregud.. låt tågen vara..

Anonym sa...

leor skämtaru?skickar inte bilder för internetfejm och sedan hävdar du i kommentarerna att du faktiskt har större, snyggare och bättre(?) grejer. Varför visar du då inte upp det? konstigt beslut att visa upp sina dåliga grejer och gömma de bra bilderna. Helt ologiskt om du frågar mig.

Sen kan det ju också ha att göra med att du inte har något snyggare, men hävdar så för att folk ska tro att du är något.

Aint hatin, undrar bara hur du tänker där...

/diff

Anonym sa...

Jag måste bara lägga ut detta då pkc grabbarna klagar och pratar skit om VF men vill inte ha beef?

Jag förstår inte varför ni inte säger det direkt.

Bevis: http://www.fotolog.com/svenskatoys/86387698

Försöka duger

Anonym sa...

Hahahahaha! "Vill inte dela med mig av dom största" hahahaha den där kommentaren talar ju för sig självt..

Anonym sa...

Bajtar dessa 2 varann eller e det twins? http://www.fotolog.com/l4screw/92664802

Anonym sa...

"vill inte dela med mig av de största, för dom vill jag kunna sitta och glo på själv" Bra det, för det är nog ingen annan som vill se den skiten.

Anonym sa...

Shyst VF : )

Anonym sa...

"Shyst" stavning.. :)

Anonym sa...

diff jag skämtar inte, jag talar bara fakta. faktumet är att jag sitter på ett antal pannel bilder och just den där är faktiskt den minsta det vill säga inge skit snack. jag tycker inte att du ska kommentera någott du inte har någon aning om. jag vill inte ha internet fame jag vill bara hjälpa till att fixa fram material till den här sidan men vissa bilder vill jag ha för mig själv.

jag anser att det du skrev var ett påhopp, och jag tycker att det är omoget att skriva det i det här forumet när du faktiskt vet hur du kan få tag på mig och prata med mig själv. eller vill du ha internet fame och hacka på personer för att du tror att du är så mycke bättre?
nästa gång ta det med mig direkt om du har sådana här frågor
//leorone

Anonym sa...

"eller vill du ha internet fame och hacka på personer för att du tror att du är så mycke bättre?

Diffen är så mycket bättre än dig och kommer alltid att vara. Så sug kuk och lär er måla VF KINGZZz

Anonym sa...

Tror att han är bättre. Alla vet att han är bättre.

Anonym sa...

haha anonym = feg och betyder inget /leor

Anonym sa...

Leor,No sh

Anonym sa...

Leor! Diff är bättre än dig! 7 dagar i veckan,365 dagar om året!!

Yo diffler :D

/träsk

Anonym sa...

Och jag är större än hip-hop!! Btw, det är skottår 2012 vilket innebär en extra mörk dag..

/Mohahaha

Anonym sa...

Min pappa är bättre en din! seriöst ni håller ju en hög nivå på era kommentarer. jag har inte påstått att jag är bättre en diff. jag påstod bara att han gick förlång och att han överskattar sig själv igenom att klaga. jag har sagt det förut det är jävligt fegt att gömma sig bakom datorn och skriva anonymt. /leor

Anonym sa...

"överskatta sig själv genom att klaga"

Och jag tyckte jag hade brassat bort mycket av min intelligens... men detta... logiken snälla?!!? Tänker du ens på vad du kläcker ur dig?

/ja gissa

Anonym sa...

Leor stavar bäst av alla writers!

Hur kan man överskatta sig själv när man klagar? Åsikt kallas det alla har en, men de flesta tycker att dina saker är skräp.


/InTheGame

Anonym sa...

Va! anonyma kommentarer, va ovanligt. ja jag tycker han överskattar sig själv när han klagar på något han själv aldrig har gjort. du kanske har brassat bort lite förmycket av den lilla intelligens du har om du inte såg logiken i min simpla text :) /leor

Anonym sa...

Något han inte gjort. Så om man aldrig kört en panel, så överskattar man sig själv om man yttrar sig om någon annans. Bitch please

Anonym sa...

Men lägg ner nu leor! Inte nog med att du skämmer ut dig med dina målningar, du gör det bara värre med dina kommentarer här..

Anonym sa...

nej nu missförstod du, Det är en sak att yttra sig, vilket man gärna får göra. Men sen att man klagar på något man inte har någon erfarenhet av ser jag som rätt patetiskt. Det är ännu mer patetiskt att klaga anonymt. "bitch please" haha tuffing du är som vågar säga någott sånt... anonymt / leor

Anonym sa...

jag tycker dina målningar ser patetiska ut

/anonymzquad

Anonym sa...

föresten... alla ni som klagar kom till bäckby centrum så ska vi se om ni e så tufa då /leor

Anonym sa...

Håller med att anonyma kommentarer är dryga, men jag signar iallafall mina commentz /träzk

Anonym sa...

Oj internet gangstern, fan skärp dig nu.

Anonym sa...

nu var ni allt roliga att sigan och låssas vara mig ps jag bor inte på bäckby ;) /leor

Anonym sa...

Fast förresten kunde jag inte sagt det mycke bättre själv, kan nog leta mig till bäckby centrum //leor ;)

Anonym sa...

Så bara för att jag inte målat panels själ kan jag inte se när andra panels är fula? hahaaa..

Anonym sa...

Skulle skämmas om mina grejer kom upp på "svenska toys-stackars tåg" floggen
Inte precis nått jag skulle skryta med.

Anonym sa...

hahah, '' kom till bäckby centrum får vi se om ni är så tufa(tuffa?) '' bitch please. jag var där igår och har varit där flera gånger under detta året... fattar inte varför ni tror att det är något jävla ''ghetto'' lr dyligt. det har aldrig varit farligt att vandra omkring på bäckby. jävla horungar... / an old one..

Anonym sa...

Ge fan i Tillberga! Nästa gång rycker fingrarna! Håll er till trash trains! Ni fuckar hela stället! //Vim crew

Mgaister Oldbrind sa...

Aj då? Så Vim har gett sig in i tävlingen om vems moppe som går snabbast? Väntade bara på det. Rycka alla i fingrarna ska de göra också. Jag undrar vem/vilka av dem som utmanar ödet och drar till tillberga för att hardcore-måla tåg? Antagligen Kaos, Nug, Akay eller Aman som är i farten och går in på en Västerås-blogg för att sätta respekt i alla andra talangfulla tågmålare som hotar dem? Så håll er borta nu barn!

VIM/VIMOA ser Tillberga som en betydelsefull plats och ett lugnt ställe som ger dem en lagom utmaning att träna på. De vill ju ha lugn och ro har jag hört. Kaos t ex har ju bara gjort runt 3000 panels på egen hand så låt dem öva.

Om ni inte vill bli ryckta i fingrarna så slutar ni måla där! Jag visste att de skulle bli arga för att ett gäng i yngre tonåren målar på deras ställe!