fredag 6 januari 2012

Rabex



23 kommentarer:

Anonym sa...

citat: "fuck fames! / rabex"

Anonym sa...

haha.. 6 år senare, snacka om att vara långsint.

/Milli

TrainTrazh sa...

du kör fett,Dock så har du en dålig attityd..

Anonym sa...

det kallas ironi hehe

/RBX

Anonym sa...

Rabex är kung. Och inget fel på hans attityd. han säger den hårda sanningen. Västerås är en riktigt toy stad.

Anonym sa...

vadå attityd? vad har han för dålig attityd och mot dig då train trash? jag vet vem du är, och funderar på om du ens har träffat han? och jäg är väldigt säker att du inte känner han, då jag gör de! och ja är säker på att du bara skrev de där för att ha nått skrivet.....träsktoy!

Mgaister Oldbrind sa...

Han är duktig han den där Rabeks. Hans attityd är väl synd att klaga på om man jämför med många andra här, men visst kan jag förstå om vissa tycker den är dålig. Varför dåren ovan berättar att han känner RBX vet jag inte, men jag tror att väldigt få blir imponerade av det, om det var syftet. Det går väldigt bra att bilda sig en uppfattning om någon genom att läsa vad och hur personen skriver, utan att ens ha sett personen i verkligheten.

Så varför blir du arg på någon som ogillar RBX (som du känner!) attityd utan att känna honom? Han du är arg på verkar ju tycka att RBX målar väldigt bra vilket borde vara viktigare. Sen är det stort av en graffitimålare att säga något sånt om någon h*n inte gillar till sättet. Det är oftast en jävla syjunta bland graffiti-folket och det snackas skit hit och dit. Det verkar vara populärt att klicka på "biltema-knappen" på målningar som ingen kan tycka är dåligt utförda, bara av den orsaken att man inte gillar den som målat. Därför tycker jag att det TrainTrazh skrev var grymt bra...

Anonym sa...

seriöst fläskträsk du jagar fame på nätet och spelar kerstin värsting, skärp dig nu du suger och kommer aldrig bli bra


Feta saker för övrigt av rabex då han kan måla 4 sho

Anonym sa...

Nej jag känner han inte,men jag tycker att han verkar för det mesta sur,rätta mig om jag har fel,Så vänd dig till nån annan och skicka såna där kommentarer,för på mig går det ingen nöd,jag kunde inte bry mig mindre om vad du tycker,stör sig folk på mig? bra,kul!! i dont give a fuck!
/Train Trazh

Anonym sa...

ja rabex verkar vara lite uppblåst som person?. ganska typiskt bland graffare att ha onödigt stora egon, en person som verkligen vet att han är bra är ofta ödmjuk.

Anonym sa...

Aha.. Det är därför man är så ödmjuk.. frågan är ju om man nu känner honom varför sitter man på internet och pratar om honom? Det är inte ödmjukt och säger mer om er än om honom.

//King Kool Digger

Anonym sa...

Nej man är inte ödmjuk för att man är bra, man är ödmjuk för att man förstått att det gynnar scenen att vara hygglig mot varandra istället för att snacka skit och kasta biff hit o dit.

Anonym sa...

jag säger bara som det är och de som inte kan ta det är oftast de som blir tjuriga, är man toy ska man veta det och veta sin plats vilket flera vås toys inte verkar fatta eller acceptera.

/RBX

Anonym sa...

Och hur var du själv som toy rabex? Minns eran jävla skit i tunnlarna, signat med kings, ask town, osv. Toys ska veta sin plats säger DU? Dubbelmoralist.

(inte nödvändigtvis du som stått för de signsen och allmänna "kings" attityden som ni satt på, men du representerar ändå skiten)

TrainTrazh sa...

Rabex,Jag tycker att man ska behandla "toys" som alla andra målare,Hur bra var du i början? hehhe haru ingen bild att dela med di av från börjn av din karriär?

TrainTrazh sa...

Btw,En viss "Anonym" skrev till mig på min Blogg och hadde en önskning om en WHolecar,HAn bad mig att skriva här när jag hadde slängt updaten,
SÅ CHECKA MIN BLOGG MISTER ANONYM OM DET SER DET HÄR!!

/Train Trazh

Anonym sa...

haha va ju uppenbarligen 2 toys här ovanför som tog åt sig:)

haha ja under den tiden var ask utan tvekan kungar beträffande både mängd och kvalite så varför skulle jag inte glorifiera dessa budskap?. men visst hittar du någon/några som målade mer under den tiden så go for it.

beträffande mina äldre pieces kan du säkert hitta en del om du kikar runt på diverse sidor kan lova dig att ingen av de grejjerna är lika fula som mycket av skiten som läggs upp här.

när det gäller toys så varför respektera någon som aldrig gjort något för att förtjäna någon respekt?. respekt är inte något du får det är något du förtjänar.

sen finns det juh toys som iaf har verkat fatta galoppen och utvecklats men sen finns det även sorgliga fall som kör på samma skit som för 4 år sen utan att utvecklas såna människor borde lägga av då de till och med ger toys ett sämre rykte.

/KING RBX

Anonym sa...

"respekt är inte något du får det är något du förtjänar"

Jadu rabex inte får du någon respekt av mig iaf, du kan ju fundera på varför nu när du faktiskt är bra på att måla graffiti.

Mind sa...

Toy eller King.

Vilka ord..

Båda orden är så fruktansvärt onödiga och löjliga.
Statistiskt sett är sällan en nybörjare bra då både teknik och egen stil saknas.

King då? Vad är det?

Den som kört/kör mest el snyggast el på farliga ställen? Eller den som målar mest tåg? Detta måste få ligga i betraktarens ögon.
Det är som att tävla i snyggaste målning.. haha!! Hur är det ens möjligt? Det Leif i Skövde tycker är vackert kanske får Mona i Ludvika att gap skratta och slutligen utveckla svår magknip.

Vem har då rätt?

Alla eller ingen.

Personligen tycker jag allt i slutändan handlar om attityden, hur man för sej genom sina handlingar. Att prata kan vara fint och låta bra, men i slutändan är ord just bara ord. Det är ens handlingar som medmänniska man ska dömas efter. Inte vilka man känner, hur mycket pengar man har i plånboken, hur många målningar man gjort osv osv..

Nybörjare har vi onekligen alla varit.

Vi som målat lite mer och under längre tid bör enligt mej föregå med gott exempel och uppmuntra och komma med konstruktiv kritik om nu något sådant önskas. En extra klapp på axeln skadar inte heller.

Jag själv började med att bajta Caster, sedan formade min broder Bh (R.I.P) i Iak mej otroligt mkt och sedan fortsatte jag bajta den ödmjuke Iron Maiden fanatikern Skil. På ett pinsamt uppenbart sätt som jag dock numera tycker är sjukt roligt.

En viss självinsikt kommer med åren..

Det finns en energi i graff och annan konst som aldrig någonsin kan kvävas och som var och en upplever olika. Det är våran gemensamma nämnare.

Måla lagligt i fame, olagligt i gråa tunnlar eller under adrenalinliknande former på tåg är oviktigt. Det viktiga är sinnesstämningen utövaren får av att måla just där i nuet.

Jag önskar folk kunde sluta leta fel hos andra och i stället använda den energin till att bli mer nyfiken på sin egna konstnärliga och själsliga utveckling.

För övrigt tycker jag RBX målar mkt mkt fint.

Anonym sa...

Hallelulija på det!
Det där borde ta död på hela skitsnackssvammlet här.

Big Up!

Anonym sa...

Ehno vs Rabex? Who is the best?

Oldschool Graff sa...

Kan ju bara du svara på..

Anonym sa...

Ask Kings då.. Ask kings nu.. ask kings alltid!