tisdag 17 januari 2012

Rund

17 kommentarer:

Anonym sa...

Guld, keep it up Rund. Du är fan den aktivaste målaren (som inte taggar) nu och det gillas stort.

Anonym sa...

Gjord natten till Måndag den 16'e
Buffad mellan kl 13-15 samma dag :(

You can take it away, but you cant stop me

/Rund

Anonym sa...

Tankarna för mig till målaren evol, inte så snyggt men endå bra och charmigt, menar inte stilmässigt nu.

Anonym sa...

blir så jävla arg, Du går ut i natten och lägger ner energi och det blir jävligt bra sen tar dom bort skiten direkt. Sug k*k :O

Anonym sa...

ja de är faktiskt lite evol över det här. dock sämre cancontrol

Anonym sa...

De stod och bevattnade gångbron vid e18 imorse såg jag.

Anonym sa...

japp det har svept en våg buff över kvarteren.

Anonym sa...

kul o se iou komma igen.. tb classix...

Anonym sa...

Tjenare rund kommer du börja köra på tåg eller bara gatan?





/ECS

Anonym sa...

Hela tågmålar scenen här i Västerås verkar ju vara rätt barnslig, med min yard hit o dit, o ge fan i mina tåg, jag klipper fingrarna på er om ni bara går in osv osv bla bla bla... Så de verkar mest bara krångligt och folk blir ledsna i ögat osv,
Jag är inte här för att bråka, ( mitt budskap på min senaste målning, dont fight, paint insted) ända sättet är väl att back jumpa men hur lätt är de i krokarna i våra områden?

Hur kommer det sig att du ställer frågan förresten?
Tillsvidare tänker jag nog fortsätta köra på lite roliga "crazy" spots.
/Rund

Anonym sa...

Tänkte fråga pga du kan nog annars vara den första tåg målarn i Västerås så vitt jag vet.

Anonym sa...

Men själv vill jag inte heller ha beef eller bråk är fortfarande bara en liten kiddo




// ECS

Anonym sa...

i västerås målas det inte så spec mycket tåg, men västeråsare målar en hel del tåg! du borde läsa BLACKBOOK VÄSTMANLAND, där näms en hel del om tåg och västerås graffiti histoia... han blir inte den första tåg målaren i västerås, och han kommer häller in bli någon hardcore tågmålare... det jag gillar med Rund är att han håller sig lite på sin kant, han bombar inte ett ställe bara för att han målat där, han kör på feta spots och han kör en hel del (den senaste tiden iallafall)och jag tror häller inte att han kommer börja måla tåg inom den närmsta framtiden... //V

Anonym sa...

första tågmålaren från västerås? vafan...

Anonym sa...

Det är väl rätt uppenbart att denna Anonymen inte är särskilt gammal..

Måla inte tåg av den enkla anledningen att det är förenat med livsfara.. samla några års erfarenhet så kommer det förr eller senare ett vad man brukar kalla, lämpligt tillfälle.

Anonym sa...

Rund, börja med freights!

Anonym sa...

Har redan sett Rund på freight,dock med en otrevlig sign brevid sin piece.
Aj aj aj!
/Pkc