söndag 26 februari 2012

VF – Bäckby, 200?

WP_000479 (2)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket år gjorde Sean Banan den låten? ;)

Anonym sa...

2010 är den gjord och dom blir inte bättre alls

Anonym sa...

Den är gjord i slutet av 09 har jag för mig? satt även en ulc bredvid men den blev sanerad medan vf fick sitta kvar! ganska komiskt

Anonym sa...

"Gott Nytt Jul" är ju ett ganska gammalt uttryck.

Anonym sa...

ser ingen utveckling

Anonym sa...

2010 e den gjord

Anonym sa...

2010 är den gjord och dom blir inte bättre alls

vad kan du göra åt saken?
det är konstigt att så "många" hatar men aldrig gör något

Anonym sa...

Gissar på att Leor är skribenten till kommentaren över mig.

Anonym sa...

Haha grabben med koll? /Leor

Anonym sa...

Peace mina bröder!! /träzk

Vi vill inte se ditt skit sa...

Leor din toy sluta måla

Anonym sa...

Vadå de inte blir bättre? Kolla den där bakgrunden och kolla den de gör nu!

Anonym sa...

träsk, om jag inte minns fel, var ni dödsfiender för en månad sedan och nu benämner du vf-grabbarna med "bröder". Svårt att stå för ditt ord, eller är du bara en kappvändare?

Anonym sa...

"Leor din toy sluta måla"

få mig :D /leor

Anonym sa...

träsk, om jag inte minns fel, var ni dödsfiender för en månad sedan och nu benämner du vf-grabbarna med "bröder". Svårt att stå för ditt ord, eller är du bara en kappvändare?

-Har du hört talas om nåt som heter Fred? Vi vart kompisar och jag diggar dom,dom är riktigt sköna snubbar-
Men nej jag är ingen "Kappvändare"

FUCK ALL YA HATERS IN "GNÄLLKÄRRING VÄSTERÅS" !!!
/Tenoren Träzk

Anonym sa...

riktigt skön bild diggar den

Anonym sa...

du är visst en sann kappvändare om du hatar dom så grovt som det verkade här, och sedan blir "bröder"...

Klart du tycker dom e sköna, ni pundar väl ungefär lika mycket??

Anonym sa...

"Vadå de inte blir bättre? Kolla den där bakgrunden och kolla den de gör nu!"

Vem fan bryr sig om bakgrunden, de gör fortfarande EXAKT likadana bokstäver och de är fortfarande exakt lika fula som de var 2008, när ni började använda dom.

GUF HAR MåLAT SEDAN -07 OCH KILLEN SER FORTFARANDE UT ATT HA MÅLAT 3-4 PIECES.

Anonym sa...

Hahaha har VF stämplat samma stil sen 2008??
känns som att killen borde köpa ett skissblock
(finns i din lokala butik).

Används oftast för att prova sig fram och utveckla nya idéer.
Bara ett tips till mannen bakom målningen.

/Mange-what??