söndag 4 mars 2012

IOU - 2012

WP_000472 (2)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska de föreställa??

Anonym sa...

aka kromklump med linjer?

Anonym sa...

ett av Runds senaste verk? ser ut som nått han skulle kladda ihop...

Anonym sa...

hahaha någon som har tagit "egen stil" för långt?

Anonym sa...

IOU, om ni läser detta.. Vad ska det föreställa?

Anonym sa...

Är väll inte svårt att se vad det ska föreställa, står ju IOU fast "O" är i bakgrunden... Inte speciellt snyggt men kul att det körs!;)

Anonym sa...

Jätte stort O med ett I och ett U inuti

Anonym sa...

Rund... kul att du körde på över vintern... men tycker du borde ta en pause över sommaren och slipa lite på det du gör... för detta är tyvärr inte snyggt någonstans... låt dom i ditt crew köra crew målningar och håll dig till rund, detta är inte bra!

Anonym sa...

I och U är som ett hål i det stora Oet därav samma färg på bakrund som bokstäverna

Anonym sa...

hur många kör iou ? har sätt andra iou prylar som sett mycket bättre ut än det här har jag för mig. frågan är varför man plockar in rund i sitt crew, nog för att han målar bra spotts men snälla..han är ju kass ?!

Anonym sa...

Det är 4 som kör IOU om jag inte minns fel, men 3 aktiva... För mig e gemenskapen det som spelar roll i mitt crew! Har man tur så är folk bra också, men ibland är kompisar inte så bra på målandet/ hällt på en kortare tid... Så man tar med dom för att vara snäll och för att det är ens polare... Så är det i mitt crew iallafall, och hur det är i IOU har jag ingen aning om. Men kan tänka mig att det är ungefär samma sak där! Men kan ha fel...
// en icke IOU medlem

Anonym sa...

Jo, precis.. crew är i regel bara en kompisgrej.. Det är ju inte så att man blir draftad till crews annat än möjligen om man blir sponsrad av något burkmärke.. men då är det ju en individuell "graffiti karriär" eller vad man ska kalla det..

/ÅÄÖ

Anonym sa...

HAHAHAHA WTF!!