lördag 21 juni 2014

Möhs 2014


3 kommentarer:

Anonym sa...

tycker att det är lite kul att publiceraren heter oldschoolgraff när det här är så newschool det kan bli! btw är inte så mycket för newschool men bra jobb :)

Oldschool Graff sa...

Kul! Jo, det var så att jag för ca 10 år sedan försökte dra igång en sida som hette oldschoolgraff, senare Västerås oldschoolgraff. När jag var ute och jagade överlevare från den tiden hittade jag en del sjysta newschoolmålningar och döpte om sidan till Västerås graff 84-04 för att begränsa mig en aning i mitt samlande samt att det redan fanns 3 andra Västerås sidor som la upp newschool på den tiden.. Senare la dom ner och jag blev kvar, tog över en del bilder från deras sidor också vidare.. 2008 tröttnade jag och ungefär samtidigt drog denna sida igång som jag senare blev inbjuden att publicera bilder på.. Fotar dock inget själv längre så det blir bara att hjälpa till att lägga upp det som skickas in.

Oldschoolbilderna hittar du här:

http://streetartwsr.blogspot.se/search/label/Oldschool

Väl mött

/Oldschoolgraff

Anonym sa...

uppdatera ffs plz..