tisdag 25 oktober 2011

PRC – Gideonsbergskolan, 2011

WP_000041 (2)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är kärlek! Punk Rock this City, igen!!!

Anonym sa...

Asså kan inte förklara hur glad jag är över att denna man börjat måla igen. Min blick fastna på en IAK målning längs e18 var nära att man körde av vägen ;)

Mind you are the King.

Anonym sa...

BIG UP!

Anonym sa...

När jag ser denna t-up känns det som om de var igår vi piecede fast det är 8 år sedan! (2003) Nu känner även jag att jag måste damma av burkarna som gick till hyllan 2004 då graffen vart död allt för länge i västerås där allt för mycket lösa toys härjat fritt de senaste åren! Länge leve auto-k-generationen

Anonym sa...

när jag ser en piece av han som förr så tänker jag leta reda på mina dupont..

Anonym sa...

klottrandets verkningar har följt en halva ens vuxna liv i form av böter och skadestånd..jag har bestämt mig att inte ge mig in i detta en gång till, men fan va jag blir inspirerad nu..
Känns som man har ett beslut att ta..

Anonym sa...

är ju fan bara att börja igen. se på kaos/vim där har vi en sann legend som varit aktiv sen begynnelsen som fortfarande håller fortet