onsdag 26 oktober 2011

WdcVfs - 2011

P1040023

18 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det börjar bli dags för en ny skiss , alternativt att lägga av helt och hållet..

Anonym sa...

lägg lite mera tid på grejjerna. eller gör ännu mera simpelt
grejjen ni gör nu ser inget vidare ut

Anonym sa...

nice med riktiga vf

Anonym sa...

Det är nice att kidsen är ute om nätterna och faktiskt gör något, tillskillnad från många andra. Tids nog kommer det bli folk av den yngre generationen också vet ni

Anonym sa...

alternativ 2 röstar jag på

/SOMGRRRE

Anonym sa...

"nice med riktiga vf" hahaha

Anonym sa...

Du vet inget om scenen isf, mycket bra kört i stan, dock inte på västra sidan då alla där e toymasters

tråkigt för de grymma i VF..
/***r**

Anonym sa...

Jag röstar på första alternativet och den sista meningen. Man kan alltid prova på att måla graffiti, därefter bör man ta ett beslut om man ska testa fia med knuff i stället.

Inläggt är inriktad på ett hjäpande sätt då jag villl hjälpa dessa pojkar medans dom fortfarande är i puperteten att hitta en hoppy där man inte förstör fina tunnlar.

Anonym sa...

ny skiss har funnits ett tag nu :)jag vet inte hur ofta ni byter skiss men den där användes ungefär i 3 veckor på gatan om jag vill minnas rätt, och lägga av tänker jag inte :) //leorone

Anonym sa...

3 veckor på gatan? Du verkar inte ha världens bästa tidsuppfattning.. sen var det väl ingen som skrev om någon av dina pieces här leor?

Anonym sa...

jag tror att dom som reppade vf för länge sedan i sthlm tillsammans med Tamil från västerås skulle inte skratta åt det här utan gråta.

Anonym sa...

3 veckor och någon dag stämmer rätt bra. sen att alla bilder inte kom upp på den här bloggen under de 3 veckorna stämmer ;) jag vet inte vad ni tycker är mina pieces men jag är rätt säker på att jag fyllde de där målningarna dock inte min skiss ;) // leor

Anonym sa...

jag märker på hur du skriver att du e ca 14-15 "leor..." Jag kan säga dig att du kommer aldrig bli något, ni skämmer bara ut er och 1% av alla i stan uppskattar erat shit och det är ni själva.

Försök skissa hemma i ca 1 år eller lek i kolis för ni kommer ingen vart, ni måste inse att det är fakta!

Jag skriver detta i förebyggande syfte då jag ger dessa barn ett tips eller två.

Hoppas du förstår att när du torskar så slutar du då du inte har rätt mentalitet eller helt enkelt är dör ung. TACK

/denSnällaHjälparen

Anonym sa...

oj klämde jag på en svag punkt där, med tanke på dit långa inlägg,förlåt om du tog illa upp :)jävlar vad många som tycker om oss 1 procent av stans befolkning är ganksa mycket, men du har fel att vi är så många i crewet :) sen att du inte skriver någon sign visar ju hur mycket du står för det du skriver, Det känns ju bra att du finns så att om vi nu skulle torska kan du ju ta och liva upp graffiti scenen så att den inte dör ut //leor

Anonym sa...

Det är bara att låta dom hålla på.. sånt här brukar självdö efter ett tag. Se bara på dom som skrev nas och sik som trodde att dom var störst, bäst och vackrast och skulle minsann aaaldrig sluta måla. Nu är det inte så mycket liv längre. Efter en tid så torskar dom eller så hittar dom något annat att vara kassa på.

Anonym sa...

Tycker det är onödigt av att folk att änns skriva ner klankande saker till dom (det vill säga vfs som dom kallar sig, VF killarna har jag själv målat med 2002-2003 och hoppas dessa vfs bara bajtar VF annars är det skämmigt. Vfs killarna blir säkert bara mer taggade på att visa sitt kladd på väggarna och göra folk arga.

Anonym sa...

samma vf som förr, new generation

Anonym sa...

haha det är inte samma vf här som för någonstans. nuff said