tisdag 22 november 2011

ASKINGS – ca2006

HPIM0509

9 kommentarer:

Anonym sa...

Komplicerad men inte så snygg som vanligt

Anonym sa...

snubben med koll säger "komplicerad" haha skulle vilja påstå att det är en schysst piece men inte särskilt komplicerad. men allt är relativt och du satte med din kommentar dig själv längst ned på näringskedjan inom graff :)

Anonym sa...

Vad är det för komplicerat med den? Skulle mer säga, ganska lätt, men snygg som vanligt.

Anonym sa...

inte särskilt komplicerad tycker jag,snygg eller itne de är en smaksak på den här nivån, inte snygg tycker jag

Anonym sa...

fresha detaljer osv, bokstäverna faller mig stilmässigt inte i smaken men måstre säga att det är snygg skit ändå. dock undrar jag vad fan som hänt med S:et och vad det är för jälva flärrp där, ser helskevt ut.

rbx du är duktig på att klaga så nu kaN DU få svara på lite seriös kritik också, även om det är gammal shit.

Anonym sa...

menar ju då självklart första s:et... det sista vare inge fel på.

Anonym sa...

ja den är gammal hehe den piecen är gjord av både ehno och mig vi skissade upp varannan bokstav jag började med A et dvs att S et är ehnos så du får nog fråga han om den flärpen.

Hela piecen är förövrigt en slump piece med någe rest cans från en beställning med random cans från henxs om jag inte minns fel kommer iaf ihåg att ifyllningsfärgen(grå) tog slut. samt nån kheff neon orange till bakgrund.


/RBX

Anonym sa...

haha rabex! du är för gammal för bortförklaringar kom igen nu ;)

Anonym sa...

haha det ar ingen bortførklaring bara en førklaring:) som han den andre ville ha:).

Mvh


/RBX