torsdag 24 november 2011

VF x 2 - 2011

P1040126

P1040129

40 kommentarer:

Anonym sa...

Kändes det värt att bränna över träsk Blaffan med nåt som inte ens täckte hela piecen??

Anonym sa...

Fan vilken ful bakgrund det var på den andra piecen. Men den första var helt okej.

Anonym sa...

aa det var helt värt att gå över! med tanke på att den redan var spittad och att några pkc killar tillät oss att göra det. //leor

Anonym sa...

vadå inte täcka? lite fult kladd som sticker ut? träsk är väl inte direkt känd, och dom som vet vem han är vet att han häller inte är känd för att vara bra... kan lova att vf:n såg bättre ut än de som va under!

Anonym sa...

fy fan vilken skit som lägs upp

Anonym sa...

Leor vad snackar du om? Vadå att vi tillät er att göra det? Har ens nån av oss pratat med er?
/Träsk PKC crew-

Anonym sa...

lägg ner jävla toys! va spelar det för roll?? efter som det ligger så mycket pkc skit på de där stället antar jag att du/ni bor i närheten, så de är väl bara att gå dit och köra över ist för att sitta här och tro att du är nån jävla superman som tror att folk bryr sig om man kör över nått i dom där jävla vagnarna som är så ner kladdade att man inte ens vill måla där!

Anonym sa...

träsk... fråga dina crew kamrater som var i samma vagn när vi körde och inte sa någott när hail frågade äre lungt om vi kör här :) om ni säger någott som jag anser är dumt kommer det att bli beff så passa din lilla tunga träsk med vänliga hälsningar leoraone. inget förulämpande så var snäll och publicera det här :)

Anonym sa...

lilla träsk dina crew medlämar var i samma vagn när vi gick över :)de gorde en liten trowup liknande sak och sen var en av personerna utklädda till jag vet inte vad.
/leor

Anonym sa...

Kan inte vf och pkc lägga ner graffen och ha "beff" i wordfeud istället?

// WiLdStYle GrAfFiti-BuRnEr SpRaYcAn-MaStEr OnE

Anonym sa...

en jävla massa tjaffs här tycker jag, hur orkar ni. måla över varandra då om ni hatar varandra så mycket, eller skit i det, vad fan är vitsen med att gnälla om skiten här??!

/difff.

Anonym sa...

pkc vs vf = leksakskrig

BRING IT POJKAR

Anonym sa...

Beefet är helt meningslöst ja..
/träzkulatooooor

Anonym sa...

PKC e ekta toy boy dra och sov / mindresgh

Anonym sa...

vf = Bra crew. Pkc = crew som kör throw ups som de kallar för pices i fame

Anonym sa...

skulle nog säga att VF VAR ett bra crew, nu e det löjligt.

Anonym sa...

patetiska hela bunten talanglöst skit som ingen vill se varken på stan eller på någon graffisda

/RBX

Anonym sa...

Ok. Här behövs visst lite undervisning, först och främst i svenska men även lite i graffiti-terminologi.

Till att börja med borde alla som är äldre än 10 år veta att man börjar en ny mening och namn med stor bokstav. Sedan kan vissa ord bli väldigt konstiga när man inte skriver ihop dem och ibland blir hela meningar helt fel av detta. Jag tar Anonym nr:1 som ett utmärkt exempel: "Kändes det värt att bränna över träsk Blaffan....??". Här kan det verka som att Anonym frågar sin vän Blaffan om denne gillade att bränna över träsk. Detta kallas särskrivning och det är flera av barnen här jätteduktiga i.

En av pojkarna här kallar sig tydligen Träsk och då detta ska vara någon form av namn så ska alltså första bokstaven vara stor. Jag kan omöjligt gå igenom alla stavfel som finns här, men "finns" stavas som jag gör det och inte "fins". "Lägs" stavas läggs, "någott" stavas något och "crew medlämar" stavas crew-medlemmar.

Sedan till graff-termerna. "Beff" = Beef, trowup = throw-up och "pices" = pieces.

//Magister Oldbrind

Anonym sa...

Och hur bra har du vart en gång i tiden då Rabex?
Jag stör mig så jävligt på dig ska du veta,Du gnäller på alla kids som kör,Och du tror att du är kung?
Du är ingenting,Du är patetisk,Stick tillbaks till famet med dig föfan!!

Anonym sa...

Alla här är patetiska inklusive jag själv, värst är nog den senaste killen här magister ordblind, du som försöker verka så vuxen och levt så länge borde lärt dig att ingen gillar en besserwisser...

Anonym sa...

hahaha vilken skön jävla lirare denna Magister Oldbrind!!

Anonym sa...

Men nu är ju frågan mr. mastermind om stavning och grammatik är speciellt relevant eller om det är graffen på bilderna som borde tala.

/ diff

Anonym sa...

http://www.fotolog.com/l4screw/92664802

vår favorit gufen som har varit och kladdat eller"!?

Anonym sa...

till anonym snubbe som stör sig. Fan va bra att du stör dig då har jag lyckats. kung och kung nej jag är inte störst i stan längre kanske för att jag inte bor där?, däremot är ask fortfarande de bästa aktiva målarna i stan. till skillnad från alla er toys så lägger jag inte upp saker jag inte vill att folk ska se på internet det är bara toyigt beteenede. lägg upp namn nästa gång du ska klaga så kan vi ha en debatt snorunge.

/RBX

Anonym sa...

"däremot är ask fortfarande de bästa aktiva målarna i stan" Vem i ask är aktiv? Möjligtvis aktiv ute i någon skog, för i stan ser man ingenting.

Anonym sa...

RBX,att du ens orkar lägga ner tid på alla som vill bråka,skit i dom!
Men dock så slänger jag iväg min poäng till mina Homiez i GLC! dom är skönast i den här stan!!
Big up Cray C & Vekiiiizh ;)
/träskMONSTRET!!!

Anonym sa...

att hävda att ask är stora i stan vore en sjujävla lögn. De har knappt läggt något nytt på månader, och då det väl kommer upp är det emer som står för skiten. rabex klottrar ju bara i tb/hökåsen/fejms...det är inte störst i stan direkt. att ask sedan har några av de stilmässigt bättre i västerås är en annan sak, men särskilt aktiva är dom INTE...

Anonym sa...

Ren fakta är att Mic är de bästa i stan, slutsnackat för det är sanningen!

Anonym sa...

kul att du proppsar crayc och vek träskmonstret, vet du mycket om vad dom har haft för sig den senaste tiden? verkligen jättetrevliga saker.

Anonym sa...

betraffande vem som målar var eller vad som er signat eller ej tanker jag inte gå in på.

Som du ser på mitt stycke jag skrev så skrev jag inte att jag/vi var storst i vasterås langre.

betraffande Mic så tycker jag inte att dom har någon av vasterås basta målare i sin crew. Tycker egentligen inte att någon av dem som fortfarande håller på i den crewn ar sarskilt duktiga men det ar juh en smaksak. Daremot har du andra duktiga målare som enligt mig ar långt øver Mic's nivå. Tex Mind , Venus och swob før att namna några utanfør min egen crew. Detta ar ingen javla diss bara min åsikt så sluta spekulera om det



/RBX

Anonym sa...

Ja jag vet vad dom har haft för sig!
Men jag propsar mina bröder ändå ;)
/tejrezk Won ;)

Anonym sa...

hoppas du proppsar dom för deras klotter och inte för deras bens-rage-skit.

Anonym sa...

Det är väl klart jag propsar dom för deras "klotter",vad dom har gjort står jag inte till svars till, jag tycker dom är ett par schysta och klockrena snubbar helt enkelt!!
Så jag skickar propsen igen hehehehe ...
/träSKallen ;)

Anonym sa...

din osäkerhet syns alltid i dina målningar.
vi tar en öl när du kommer hem pusspuss rabex.

Anonym sa...

västerås förknippas och kommer alltid förknippas med wsr,ims,mic och iak. ingen dynga från nån byhåla som tillberga.

Anonym sa...

du låter bara hatisk av dig ta de lugnt rabex vem fan bryr sig om vad du tycker på nätet. sluta vara en hatare och sök till bigbrother! Fan de är fan rabex+5 andra toys som hatar på nätet.

Anonym sa...

rabex=biltema

Anonym sa...

"västerås förknippas och kommer alltid förknippas med wsr,ims,mic och iak. ingen dynga från nån byhåla som tillberga."

Du verkar ju ha 0 koll, innan du hävde ur dig det där kanske du skulle ha haft koll på att delar ur de crewsen du just nämnde härstammar från tillberga.

TB och hökåsens morsor har skitit ut hälften av västerås graffitiscen de senaste 10 åren.

Anonym sa...

Ask kommer alltid vara kungar i denna stad. Mic var duktiga förr. Dom som kör i det crewet nu är inget att hänga i julgrannen direkt.

Mgaister Oldbrind sa...

Och här slänger sig en förolämpad Tillberga-bo med koll in i debatten, med upplysningen om att delar av några gäng från tiden innan han var född, härstammar från Tillberga? Även om det knappast spelar någon roll varifrån enskilda målare tillhörande ett crew härstammar ifrån, så måste jag dessvärre upplysa dig om att du har fel.

Visst, WSR som var ett crew på 210 pers hade säkert en och annan medlem som härstammade från Tillberga, men ingen av de andra tre målarföreningarna du nämner innehåller någon från Tillberga. Det kanske kan hända att jag har fel på någon enstaka person som kommer från Tillberga men flyttade där ifrån vid sex års ålder. Men att säga att delar av alla dessa crews skulle härstamma från Tillberga stämmer inte alls...

Fortsätt gärna den givande debatten om vem som är den bäste målaren i stan. Faktakillen som har källor på att MIC är bäst tycker att det är slutsnackat av någon anledning, men jag tror ni kommer komma överens om ni fortsätter ett litet tag till...