lördag 17 mars 2012

Free Onek av Träsk

17 kommentarer:

Anonym sa...

Innebörden av piecen tar jag avstånd ifrån,
Men måste säga att du lyckades lägga en rätt sjyst pryl, /rund

Anonym sa...

Man tackar!
/träzk

Anonym sa...

Du blir bättre och bättre min vän!
Skit i vad folk säger,Du utklassar IOU osv!!
Vi firar stort när din bror kommer hem!
Du vet vem jag är loco!
/B

Anonym sa...

utklassar IOU? i vadå? köra flest fames? iou ör ett av få crews som hållt igång denna vinter...

Anonym sa...

Jävla HASCH målning

Anonym sa...

pajas grejer

Anonym sa...

Fuck you äckliga hatare!!!
MINA BRÖDER ROCKAR LOSS!!!!!!!!!!!!!!!
/CRAY MOTHERFUCKING C!!

Anonym sa...

herregud...sluta förpesta denna sida med en massa fameskit!!!



/ anonyme anders

Anonym sa...

Ok, du har blivit lite bättre. Men stila till din attityd, du bor inte i Rinkeby, du bor i Tillberga..du vet nog vad jag snackar om!

Anonym sa...

wannabee ehno

Anonym sa...

Vem har sagt att jag bor i Rinkeby?
Om du är den jag tror att du är så ska inte du säga så mycket..
Tack så mycket att du är anonym :) och tack för propsen!!
Haaaaare naaaaaaajs!!!!!!!!!
/Lilla Träsk :*

Anonym sa...

om den här hade lagts någongång under 90talet hade den helt plötsligt vart jätte fet och ingen hade sagt ett piss om att de tyckte den va ful,
men eftersom det e 20tal är det väl givet att hata på allt och alla som kör istället för att gå ut och bidra med något själva, big up till alla som iaf tar sig ut och sätter färg på betongen! /torkel

Anonym sa...

du blir bättre iaf, fast måste hålla med om dedär med attityder, och sluta se upp till horsare/nazister! inga namn nämnda

Anonym sa...

kärlek till er alla som inte hatar!!
/Träsk!! BOOM!!

Anonym sa...

strongt att fortsätta köra sin grej fast alla hatar. detta är ju inte så jävla fult som folk verkar tycka.

Anonym sa...

Tack så mycket för propsen på posten över!!
Ha en Ruskigt nice kväll!!
/Träzk

yoyo sa...

FuCk the haterss!
ser frääschh ut!!
hoppas Onek kommer tillbaks snart!!

// REB