lördag 17 mars 2012

Leor



11 kommentarer:

Anonym sa...

det blir inte bättre

Anonym sa...

Var det ingen annan än jag som märkte vad han gick över på andra bilden?

Anonym sa...

och vad spelar det för roll?? målar man där får man ju ha i bakhuvet att folk kör över målningarna... eller mena du nått annat`?

Anonym sa...

jo, riktigt skabbgt att gå över den feta deac med denna skit.

Anonym sa...

Det bästa är ju att han har kört nästan exakt samma färgkombo och försökt sig på samma fyll som deac-piecen under! haha

Anonym sa...

vad finns det att klaga på dem här målningarna? vad är det som är så dåligt?

Anonym sa...

jag tycker faktiskt det var bland dem fetaste målningarna på länge om jag ska vara opartisk. om jag ska följa med strömmen hatare så var det skit.....

men jag gör det jag tycker är rätt håller mig till min egna åsikt och inte som en fjortis som inte kan tycka och tänka själv

Anonym sa...

Vad det spelar för roll? Den rollen att man inte ska gå över om man inte kan bättre själv.

Anonym sa...

men decon gick ju över en fetare målning där ;)

Anonym sa...

varför klaga på grabben när målningarna var rätt så feta, desutom gick decon själv över en fet pasha när han gjorde målningen under. någon som har koll och inte bara vill hävda sig

Anonym sa...

Deacon gick över en produktion han gjort tillsammans med pasha och en till.